Skyrace Orsiera Rocciavrè

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare
Sport Pictogramă de alergare montană.svg Skyrunning
țară Italia Italia
Cadenţă Anual
Istorie
fundație 2002
Ultimul câștigător Italia Lucio Fregona

Skyrace Orsiera Rocciavrè a fost o competiție competitivă de skyrunning , care a avut loc în fiecare an în august în regiunea Piemont . A fost proba Campionatului Italian de Skyrunning în edițiile 2004 și 2005.

cale

Traseul, care a măsurat 21 de kilometri în lungime pentru o diferență de altitudine de numai aproximativ 1800 m, a parcurs zona protejată a Parcului Natural Orsiera-Rocciavrè, aflându- se pe Val Susa și Val Chisone . Plecarea a avut loc lângă Refugiul Selleries (2030 m), ați urcat până la Colle del Sabbione (2569 m). pentru a coborî apoi la Piano del Balmerotto (2115 m - răcoritoare); de aici, după traversarea pârâului (2100 m), urcarea a dus la Colle del Villano (2507 m). iar odată cu coborârea ulterioară ajungi la Pian delle Cavalle (2056 m. - punct de răcorire). Ajuns la intersecția Cassafrera (2020 m), urcați din nou în direcția Col del Vento (2231 m). apoi, traversând, s-a ajuns la Colle delle Vallette (2303 m); o coborâre abruptă i-a adus pe sportivi înapoi la intersecția Cassafrera , i-a făcut să urce la Pian delle Cavalle (2056 m. - răcoritoare) pentru a continua până la Piazza Verde (2212 m). Urmând valea, se ajunge la Colle di Malanotte (2587 m). Și de aici, trecere la Colle del Sabbione (2569 m). înainte de a reveni la Selleries pe traseul urmat deja în sus.