Lacurile Caldirolo

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare
Stat Italia Italia
regiune Lombardia Lombardia
provincie Bergamo Bergamo
Coordonatele 46 ° 02'50 "N 9 ° 48'51" E / 46.047222 ° N 9.814166 ° E 46.047222; 9.814166 Coordonate : 46 ° 02'50 "N 9 ° 48'51" E / 46.047222 ° N 9.814166 ° E 46.047222; 9.814166
Altitudine 2.257 m slm
Dimensiuni
Suprafaţă 0,005 km²
Adâncimea maximă 4 m
Hidrografie
Principalii emisari Torentul din Val Sambuzza
Mappa di localizzazione: Italia
Lacurile Caldirolo

Lacurile Caldirolo sunt un grup de lacuri alpine din munții Orobie din Valea Brembana superioară , care se află pe partea estică a Monte Chierico , în Val Sambuzza . Acestea conțin ape provenite din topirea zăpezii, a ploii și a straturilor mici, care la rândul lor se revarsă în lacul subiacent Valle Sambuzza .

Accesări

Este posibil să le atingeți pe cel mai scurt traseu începând de la Carona, în valea superioară a Brembanei , de unde luați calea către Refugiul Fratelli Calvi (drumul parțial cimentat în unele secțiuni). Treceți orașul Pagliari și continuați de-a lungul drumului. Treceți de o cascadă și puțin mai departe, după o curbă dublă, părăsiți aleea și, lângă fântâna de lemn, luați calea din stânga spre Val Sambuzza / Passo di Publino . Continuați de-a lungul cărării printr-un pădure și treceți mai multe colibe până când în cele din urmă depășiți ultima întindere de lemn de lângă Baitone . Poteca continuă în sus pe Val Sambuzza până ajunge la un prim platou. După ce treci lunca, continuă pe poteca care continuă în sus până la Lago di Valle Sambuzza . De aici urcați în direcția de vest spre bazinul care se deschide la poalele Muntelui Chierico, care adăpostește lacurile.

Bibliografie

• Apele din zona Bergamo . Consorțiul de Reclamare al Câmpiei Centrale din Bergamo, 2006