Lacul Vej del Bouc

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare
Lacul Vej del Bouc.JPG
Stat Italia Italia
regiune Piemont Piemont
provincie Pană Pană
uzual El a intrat
Coordonatele 44 ° 07'25.92 "N 7 ° 24'23.06" E / 44.123867 ° N 7.406405 ° E 44.123867; 7.406405 Coordonate : 44 ° 07'25.92 "N 7 ° 24'23.06" E / 44.123867 ° N 7.406405 ° E 44.123867; 7.406405
Altitudine 2 054 m slm
Dimensiuni
Suprafaţă 0,05 km²
Lungime 0,45 km
Lungime 0,2 km
Mappa di localizzazione: Italia
Lacul Vej del Bouc

Lacul Vej del Bouc este un lac de munte pe teritoriul municipiului Entracque , Valle Gesso ( CN ). Acest lac este de dimensiuni medii până la mari, generat de un ghețar antic. Acțiunea erozivă puternică a ghețarului este încă vizibilă pe stâncile care închid lacul în aval. Cu toate acestea, în jurul lacului există câteva gravuri rupestre, unele din vremuri recente și fără interes, altele din timpurile preistorice: acestea din urmă sunt totuși dificil de identificat.

Cum să ajungem acolo

După satul Borgo San Dalmazzo, continuați spre Valdieri și după ce treceți din urmă, la intersecția pentru San'Anna di Valdieri, urmați indicatoarele pentru Entraque . După aproximativ 500m. virați la dreapta spre San Giacomo și de acolo începeți să urcați către barajul cu plăci și barajul Chiotas . Ajunși la intersecția pentru San Giacomo, continuați spre cătun, unde există o parcare mare. În acest moment, după ce ați părăsit mașina, traversați podul și urmați drumul de pământ care duce la refugiul Pagarì . La un moment dat, drumul cedează două piste de muluri indicatoare M13 și M14, după ce am abandonat-o pe prima, intrăm pe pista de muli M14 care ne conduce spre lacul Vej del Bouc. Timp de urcare de la San Giacomo, aproximativ 3 ore.

Galerie de imagini

Notă

Acest lac face parte din Parcul Natural al Alpilor Maritimi .

Faună

În apropierea lacului puteți întâlni exemplare de ibex sau mai rar, exemplare de capre .