Calea laptisorilor

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare

Calea producătorilor de lapte (în slovenă Jucška Pot ) este o cale care leagă districtul Guardiella Superiore ( Trieste ) de orașul Sesana (în Slovenia ).

Calea laptisorilor
Timpul total 1'02
Dificultate in medie

cale

Începe din cartierul Guardiella Superiore, la nord de Trieste , la intersecția dintre Via del Sommacco și fostul drum regional 58 din Carniola .

Acesta continuă în sus de-a lungul Via del Sommacco la vest de Bosco de Rin, traversează poteca Faccanoni și continuă până la Sella di Trebiciano la o altitudine de 348 metri deasupra nivelului mării. Continuă drept și ușor în jos, spre Campo Carri (adică o prerie folosită pentru teste pe tancurile cazărmii Monte Cimone) și ajunge în orașul Trebiciano, unde continuă până la capătul său plat, după traversare, datorită unui pasaj superior Sistiana -Autostrada Rabuiese . După traversarea drumului provincial 1 al Carstului, poteca continuă pe o porțiune numită Trebiciano - ciclul Orlek - pistă pietonală , pentru a ajunge la Orlek . În sat, calea continuă spre vest pentru a se termina ulterior pe Calea Ressel.

Toponim

Calea își ia numele de la laptele care au coborât din Carst pentru a aduce lapte proaspăt în Trieste .