Monte Madonnino

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare
Vedere a Muntelui Madonnino la începutul lunii decembrie
Stat Italia Italia
regiune Lombardia Lombardia
provincie Bergamo Bergamo
Înălţime 2 502 m slm
Lanţ Alpi
Coordonatele 46 ° 00'42 "N 9 ° 53'10" E / 46.011667 ° N 9.886111 ° E 46.011667; 9.886111 Coordonate : 46 ° 00'42 "N 9 ° 53'10" E / 46.011667 ° N 9.886111 ° E 46.011667; 9.886111
Hartă de localizare
grup Grupul Poris
Subgrup Grupul Poris-Cabianca
Cod II / C-29.IA.2.c

Monte Madonnino este un munte înalt de 2.502 m din Alpi . Este situat în Alpii Orobie , de-a lungul bazinului hidrografic care împarte Val Brembana de Val Seriana , între municipalitățile Carona și Valgoglio .

Accesări

Avvertenza
O parte din conținutul afișat poate genera situații periculoase sau daune. Informațiile au doar scop ilustrativ, nu sunt îndemnatoare sau didactice. Utilizarea Wikipedia este pe propriul dvs. risc: citiți avertismentele .

În vârful Muntelui Madonnino se poate ajunge din municipalitățile Carona, Valgoglio și Gromo.

De la Carona drumul de acces este mai lung, mai puțin abrupt (cu excepția ultimei întinderi) și mai umbrit. Urcați spre Refugiul Calvi , situat la o altitudine de 2.015 m. deasupra . și continuați pentru trecătorul Portula , 2280 m. deasupra nivelului mării . și, ajuns la trecătoare, în loc să treceți peste deal, urmați poteca trasată de-a lungul laturii de nord până ajungeți la poalele muntelui, unde o potecă abruptă, îngustă și alunecoasă se ridică până la vârf.

De la Valgoglio urcați începând din nord-estul orașului și este bine marcat. Urmați inițial conductele de apă până când ajungeți în vederea barajului lacului Sucotto , apoi continuați spre dreapta, adică în direcția nord, până la baraj. Urmați partea de est și urcați până la cabana Lacului Cernello . De aici, o potecă urcă de-a lungul bazinului care conține lacurile Cernello și Sucotto până ajunge la creastă pe partea de nord-est și apoi zigzagează până la vârf. Cu zăpadă, traseul de urcare variază.

În cele din urmă, de la Gromo , tocmai din cătunul Ripa, începeți de la biserica locală urmând indicatorul numărul 233 care duce la colibele și lacurile din Cardeto . Continuați până la trecătoarea Portula de unde, în stânga, veți ajunge curând în vârf.