Pista ciclabilă a canalului Vacchelli

De la Wikipedia, enciclopedia liberă.
Salt la navigare Salt la căutare
Cicliști de-a lungul pistei ciclabile a canalului Vacchelli lângă Izano
Sfârșit Genivolta
Lungime 36 km
Diferența de altitudine 13 m
Tipul suprafeței murdărie, asfalt (pista ciclabilă Cremosano-Crema, traversările orașului Crema, pista ciclabilă San Bernardino-Vergonzana)
Ziua inaugurarii 2000
Pista ciclabilă a canalului Vacchelli lângă Izano

Pista de biciclete a Canalului Vacchelli este o pistă de 36 de kilometri pentru pietoni care se învârte de-a lungul canalului Vacchelli .

Istorie

Deși drumul consorțiului de-a lungul căii de remorcare a canalului Vacchelli era deja prezent și utilizat pe scară largă de către entuziaști, ideea realizării traseului ciclist al traseului cu amenajarea fondului și stabilirea unei semnalizări adecvate a început în 1998 , când Planul provincial de coordonare teritorială a dezvoltat studii și perspective pentru construirea de piste ciclabile în provincia Cremona [1] . În 2001 lucrarea a fost inclusă în programul de trei ani al lucrărilor publice, cu un cost de 1.500 de milioane de lire [2] .

Procesul nu a fost scurt și Guvernul provincial a aprobat proiectul de către arhitectul Barbara Armanini [3] în 2003 [4] cu un cost de 815.000 euro [3] , urmat de avizele agreate ale Consorțiului Incremento Irrigazioni , autoritățile locale și supraveghere . Lucrarea a fost contractată pe parcursul anului și finalizată în iarna 2003/2004 [5] .

Obiective

Scopul proiectului a fost crearea unui coridor ecologic care să unească parcurile Adda Sud , Serio și Oglio Nord , precum și parcurile supramunicipale Moso și Tormo , precum și îmbunătățirea lucrărilor remarcabile de inginerie și arhitectură prezente de-a lungul licitației a canalului [1] .

cale

Capetele sale sunt lucrările de admisie a canalului de lângă Marzano (nu departe de Spino d'Adda , dar deja în provincia Lodi ) și Tombe Morte di Genivolta . Fundul este în cea mai mare parte natural, în principal în pietriș, cu excepția traversării Crema .

De la Spino d'Adda la Crema

Traseul [6] este paralel cu canalul Vacchelli, acum pe malul drept, acum pe malul stâng, după caz. După admiterea, intră pe teritoriul Spino d'Adda; și continuă la sud de orașul Nosadello și intersectează ulterior drumul provincial CRSP exSS472 , fără protecție. Chiar dincolo de pistă, înconjoară sanctuarul Madonna delle Assi din Monte Cremasco . După intersecția cu drumul provincial CRSP 90, canalul și pista ciclabilă paralelă traversează zona agricol-naturalistă a Moso , până la zona industrială din Cremosano . În această secțiune, lângă proprietatea fermei de vânătoare Moso, în perioada de vânătoare cuprinsă între octombrie și ianuarie, pietonii și bicicliștii nu au voie să treacă, cu excepția marților și vinerilor.

Aici traseul părăsește canalul și este necesar să profitați de pistele orașului Crema, pista ciclistă nu fiind întotdeauna marcată de indicatoare adecvate [7] . Din zona industrială Cremosano, coborâți de-a lungul pistei de biciclete care merge paralel cu drumul provincial CRSP 2 până la via Indipendenza. Aici, luați calea ciclabilă / pietonală spre stânga până la pasajul subteran al căii ferate din Via Gaeta. Continuați de-a lungul Via Gaeta, în promiscuitate cu traficul orașului, sau profitând de via Gorizia mai liniștită pentru o întindere bună, care se învârte de-a lungul malului stâng al canalului Vacchelli, din nou atins. Apoi ajungeți pe calea ciclabilă / pietonală din viale Santa Maria della Croce, care vă permite să coborâți către piazzale Rimembranze și să accesați podul peste râul Serio urmând diferitele treceri de pietoni.

De la Crema la Genivolta

Chiar la capătul podului care trebuie traversat pe pasarela nordică, intri pe o stradă laterală de via Cadorna care, după ce a trecut de podul feroviar, ajunge din nou la canalul Vacchelli, la care se abordează cu o rampă scurtă. Traseul continuă dincolo de cartierul San Bernardino , după zona construită, pista părăsește din nou canalul pentru a vă permite să treceți cu calm ocupat SPCR exSS235 , profitând de pasajul subteran construit în primăvara anului 2009 și continuând pe pista ciclabilă către Vergonzana . Aici, după ce ați traversat drumul provincial lângă un coș de fum, rămășița unui cuptor antic, vă întoarceți la canalul Vacchelli.

Traseul lasă deoparte orașele Izano și Salvirola și apoi intră pe teritoriul Fiesco, atingând ferma Campazzo. Continuând în apropierea Trigolo Colombara Nuova și Colombara del Bosco fermele . Panourile sinoptice instalate ca parte a inițiativei Teritoriul ca ecomuseu începe la ferma Castelletto. În cele din urmă, ajungeți la Mormintele Moarte traversând pista ciclabilă a orașelor cu ziduri și putând continua, dacă este necesar, de-a lungul pistei ciclice a canalelor.

Cicluri și conexiuni pietonale

• Pista ciclabilă / pietonală numită Greenway dell'Adda Sud, pregătită de parcul Adda Sud, trece pe lângă lucrările de admisie ale canalului Vacchelli.
  • În apropierea drumului provincial CR91 traversați pista ciclabilă într-o zonă protejată care leagă orașul Spino d'Adda de Nosadello.
  • Pista de biciclete care circulă între Crema și zona industrială din Cremosano continuă spre nord de-a lungul drumului provincial 2 până la Trescore Cremasco .
  • Odată ce ați ajuns la Viale Santa Maria della Croce din Crema, puteți merge spre nord până la Bazilica Santa Maria della Croce , puteți ajunge pe via Mulini din via Battagio și puteți continua până la Sergnano aproape în întregime într-o zonă protejată, cu excepția traversării. orasul Pianengo .
  • În Tombe Morte este posibil să continuați de-a lungul pistei ciclabile a orașelor cu ziduri sau de-a lungul pistei ciclabile a canalelor .

Notă

1. ^ a b Planul traseelor ​​ciclabile și pietonale aprobat prin rezoluția Consiliului Provincial nr. 22 din 18 februarie 2004 ( PDF ), provincia Cremona, 18 februarie 2004. Accesat la 18 iulie 2014 .
  2. ^ Anonim, lucrări publice miliardare , în provincie (Cremona) , marți, 10 octombrie 2001 (arhivat din original la 21 mai 2014) .
  3. ^ a b Antonio Guerini, Pista ciclabilă a canalului între verde și smog , în provincie (din Cremona) , miercuri 10 martie 2003 (arhivat din original la 21 mai 2014) .
  4. ^ Gianni Bianchessi, Pista ciclabilă „Vacchelli”: 36 de kilometri de cale de-a lungul canalului , în provincia (Cremona) , joi, 20 februarie 2003 (arhivat din original la 21 mai 2014) .
  5. ^ Mauro Cabrini, Redescoperirea bicicletei , în provincie (Cremona) , miercuri 3 martie 2004 (arhivat din original la 21 mai 2014) .
  6. ^ Spino d'Adda - Crema, de-a lungul Canalului Vacchelli cu Mountain Bike / Bicycle - Cycle Route Map , pe piste-ciclabili.com . Adus pe 19 iulie 2014 .
  7. ^ Crema: depășirea pistei ciclabile a canalului Vacchelli prin Mountain Bike / Bicycle - Cycle Route Map , pe piste-ciclabili.com . Adus pe 19 iulie 2014 .

Elemente conexe

Parcurile traversate

Ciclism Portalul pentru ciclism : accesați intrările Wikipedia care se ocupă cu ciclismul